Kihagyás

Kapcsolat

Általános információk

Általános: http://www.inf.u-szeged.hu/oktatas/kurzusleirasok/I611.xml
Előadás: http://www.inf.u-szeged.hu/~beszedes/teaching/rf2/
Gyakorlat: CooSpace
Gyakorlat e-mail címe: rf2-help@mail.inf.u-szeged.hu

Gyakorlatvezetők

Balogh Gergő (főgyakvezér)
Szatmári Attila
Tóth László

Ha hibát találsz

A honlapon fellelt hibákat kérlek jelezd a gyakorlatvezetők felé!

Szívesen fogadjuk a konstruktív javaslatokat

A leadott anyagok értékelése a holnapon megadottak és az órán elhangzottak szerint történik. Ezért kérem, hogy csak abban az esetben jelezzék a problémát, ha konkrétan meg tudják mondani, hogy mely részekkel kapcsolatban van kérdésük. Kérdéseket és javaslatokat csak az alábbi két formában fogadunk el.

Értékelés előtt

  • csak a gyakorlat e-mail címére
  • csak stud-os címről (pl.: h123456@stud.u-szeged.hu)
  • a kapcsolódó hivatalos honlap pontos részére mutató linkkel
  • vagy a kiadott riport pontos részére mutató linkkel alátámasztva
  • tiszteletteljes és tárgyilagos hangnemben

Értékelés után

  • minden értékelés előtti pontot betartva
  • és csak GitLab link-ekel, mely igazolja a teljesítést, alátámasztva

Minden megfelelő formában és hangnemben érkező kérést kivizsgálunk. Azonban minden más csatorán érkező teljesítéssel kapcsolatos kérdést további visszajelzés nélkül figyelmen kívül fogunk hagyni.

Miért kaptam ennyi pontot, mert szerintem nem annyi?

Sajnos nagyon sok időt vesz el a többi hallgató minnél előbbi ellenőrzésétől és segítésétől a "miért kaptam ennyi pontot, mert szerintem nem annyi?" jellegű további részletek nélküli kérdések. Ezért szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy az értékelés és osztályozás az oktató feladata.

A hallagtó azért kereste fel a oktatót, hogy elsajátítsa a későbbi munkája során használandó képességeket és tudást (beiratkozott az egyetemre). Vagyis a hallagtó elfogadta, hogy a oktató tapasztalata, képességi és szándéka szerint több ismerettel rendelkezik mint ő az adott szakterületen. Az értékelés célja, hogy jelezze a hallgató felé milyen mértékben sikerült elsajátítani a képességeket és tudást. Ezekből következik, hogy a hallagtók nem képesek saját magukat értékelni, hiszen ha ezt meg tudnák tenni, nem lenne szükségük az oktatásra. Tehát a oktató felelőssége, hogy a hallagtó megértse az értékelés és az osztályozás jelentését, míg a hallagtó felelőssége, hogy elfogadja az értékelést és annak megértése után iparkodjon fejlődni, hiszen ezzel később sikeres lehet a munkájában.