Programozás I. jegyzet
Követelmények
Keresés inicializálása
Programozás I. jegyzet
Kezdőlap
Féléves előadás menetrend
Féléves gyakorlat menetrend
Előadás
Előadás
Követelmények
Előadás fóliák
Objektumorientált tervezés
Objektumorientált tervezés
A modellezés alapelvei
A siker háromszöge
UML
Objektumorientáltság alapfogalmak
Java alapok
Java alapok
Bevezető
Az első java program
Programozási alapismeretek ismétlése
Java
Java
Objektumok és osztályok
Polimorfizmus
Annotációk
JUnit tesztelés
Objektumok kezelése
Hozzáférés szabályozása
Belső osztályok
Újrafelhasználhatóság
Interfészek
Objektumok tárolása
Kivételkezelés
Sztringek
Generikus típusok
Típus információk
I/O
GUI; Belső, lokális és anonim osztályok, lambdák
Tervezési minták
Tervezési minták
Minták áttekintése
Gyártási minták
Szerkezeti minták
Viselkedési minták
Gyakorlat
Gyakorlat
1. gyakorlat
1. gyakorlat
Követelmények
Technikai követelmények
Java alapok
2. gyakorlat
3. gyakorlat
4. gyakorlat
5. gyakorlat
6. gyakorlat
7. gyakorlat
8. gyakorlat
9. gyakorlat
10. gyakorlat
11. gyakorlat
12. gyakorlat
13. gyakorlat
Kiegészítő anyagok
Kiegészítő anyagok
Hasznos extra
Kocsmaszimulátor feladat
Öröklődés példa - Torta
Tervezési minták - Iterator
Tervezési minták - Composite
A gyakorlat követelmények a
CooSpace
színtéren találhatók.
Utolsó frissítés:
2024-04-11 07:54:27