Programozás I. jegyzet
Követelmények
Keresés inicializálása
    • Kezdőlap
    • Féléves előadás menetrend
    • Féléves gyakorlat menetrend
      • Követelmények
      • Előadás fóliák
        • A modellezés alapelvei
        • A siker háromszöge
        • UML
        • Objektumorientáltság alapfogalmak
        • Bevezető
        • Az első java program
        • Programozási alapismeretek ismétlése
        • Objektumok és osztályok
        • Polimorfizmus
        • Annotációk
        • JUnit tesztelés
        • Objektumok kezelése
        • Hozzáférés szabályozása
        • Belső osztályok
        • Újrafelhasználhatóság
        • Interfészek
        • Objektumok tárolása
        • Kivételkezelés
        • Sztringek
        • Generikus típusok
        • Típus információk
        • I/O
        • GUI; Belső, lokális és anonim osztályok, lambdák
        • Minták áttekintése
        • Gyártási minták
        • Szerkezeti minták
        • Viselkedési minták
        • Követelmények
        • Technikai követelmények
        • Java alapok
      • 2. gyakorlat
      • 3. gyakorlat
      • 4. gyakorlat
      • 5. gyakorlat
      • 6. gyakorlat
      • 7. gyakorlat
      • 8. gyakorlat
      • 9. gyakorlat
      • 10. gyakorlat
      • 11. gyakorlat
      • 12. gyakorlat
      • 13. gyakorlat
        • Hasznos extra
        • Kocsmaszimulátor feladat
        • Öröklődés példa - Torta
        • Tervezési minták - Iterator
        • Tervezési minták - Composite

    A gyakorlat követelmények a CooSpace színtéren találhatók.


    Utolsó frissítés: 2024-04-11 07:54:27
    Copyright © 2004-2023 Szegedi Tudományegyetem, Informatikai Intézet, Szoftverfejlesztés Tanszék
    Made with Material for MkDocs